WEBSHOP Is dit dan net als Etsy?

2019-06-22T12:57:13+02:00

Wij hebben de ambitie om de nieuwe etsy / bol.com / amazon te worden. Maar met een belangrijk verschil. Wij zijn namelijk persoonlijk betrokken bij onze makers. We verkopen niet voor iedereen die het maar wil. Niet voor particulieren. En niet voor producten waar we niet in geloven, maar toch aan willen verdienen. Dat vinden we namelijk zonde van onze tijd. En van jouw tijd. Een groot verschil met de mega platformen, maar wat we wel willen is de krachten bundelen zodat elke maker afzonderlijk kan profiteren van de aantallen bezoekers en samen een hele

WEBSHOP Is dit dan net als Etsy?2019-06-22T12:57:13+02:00

WEBSHOP Aan welke eisen moeten de (product)foto’s voldoen?

2019-08-09T15:47:45+02:00

Productfoto's en een goede omschrijving is het allerbelangrijkste onderdeel voor een succesvolle verkoop. Daarom stellen we hier hoge (kwaliteits)eisen aan. Jij kunt producten publiceren die voldoen aan de volgende voorwaarden: Hoofdfoto vrijstaand, witte achtergrond, waarbij de belangrijkste zijde van het product recht van voren, goed en duidelijk in beeld is gebracht Sfeerfoto het product in een setting. Het liefst een ‘echt moment’, om de webshop letterlijk met mooie momenten te vullen. Deze foto zie je ook als rollover als je met de muis erover heen gaat. Deze foto's kunnen we ook gebruiken op de inspiratiepagina's

WEBSHOP Aan welke eisen moeten de (product)foto’s voldoen?2019-08-09T15:47:45+02:00

MARKETING Wat doen jullie aan marketing?

2019-06-22T11:51:44+02:00

Ons hart ligt bij de creatieve ondernemers die al 1001 dingen aan hun hoofd hebben om een succesvol bedrijf te runnen. Dat je marketingbudget niet tot de maan rijkt is logisch, want je hebt heel veel investeringen, inkoop en andere geldzaken aan je hoofd. Daarom is het samenwerken op dit platform de kracht van het collectief. Hoe meer creatieve makers, hoe meer marketingbudget. Wij zorgen voor structureel Goede vindbaarheid via google ads Advertenties op social media, vooral Facebook en Instagram Regelmatig versturen van onze digitale (liefdes)brieven   Extra mogelijkheden Wij bieden allerlei mogelijkheden om jouw

MARKETING Wat doen jullie aan marketing?2019-06-22T11:51:44+02:00

WEBSHOP Kan ik een persoonlijke kortingscode gebruiken?

2019-06-21T16:11:52+02:00

Kortingscodes zijn perfect voor een je bestaande klanten, maar ook om nieuwe klanten te werven. Om een kortingscoupon aan te maken ga je naar Vendor Dashboard->Coupons. Vervolgens klik je op Add New Coupon. Vul daarna de velden in bij Add New Coupon. De velden zijn Coupon Title: De naam die je je kortingscode wilt geven. Deze tekst vullen de klanten dus in bij het doorvoeren van de bestelling. Description: Hier kun je ter herinnering voor jezelf nog een extra omschrijving geven Discount Type: Je kunt hier kiezen tussen een kortingspercentage (bijv 50%) en fixed amount,

WEBSHOP Kan ik een persoonlijke kortingscode gebruiken?2019-06-21T16:11:52+02:00

CREATIEVE MAKER Hoe werkt het?

2019-09-06T14:28:06+02:00

De webshop is een verzamelplaats van unieke en handgemaakte producten. De website is er echt op gericht om het de consument zo makkelijk (en leuk!)mogelijk te maken, met handige shopfunctionaliteiten zoals een zoomfunctie en een heldere lay-out.  Zo kun je makkelijk inspiratie op doen zonder dat je uren aan het zoeken bent. Wij houden van originele producten! De maker en het product vertellen een mooi verhaal. Elke verkoper heeft op LiefsLabel.nl  een eigen overzicht waarin al jouw producten te vinden zijn. Je bent enthousiast en wil graag mee doen! Wat nu? Overtuig het team

CREATIEVE MAKER Hoe werkt het?2019-09-06T14:28:06+02:00

CREATIEVE MAKER Waarom zou ik mijn producten via LiefsLabel verkopen?

2019-06-22T12:48:53+02:00

LiefsLabel is in 2015 opgericht door Bren(da) en Ann(e). Twee zussen die het leuk vinden om producten te bedenken, maken en verkopen. Ze begonnen met een bloemenslinger en hebben inmiddels heel veel producten aan hun collectie toegevoegd. Toen kwamen ze op een dag tot de conclusie dat ze nooit alles wat ze leuk vonden zelf konden maken. In de LiefsFabriek werd het heel duidelijk dat heel veel ondernemers de meest prachtige producten maken, maar dat de verkoop en marketing een stuk moeilijker is. En iets wat veel ondernemers helemaal niet leuk vinden. Bren keek dat

CREATIEVE MAKER Waarom zou ik mijn producten via LiefsLabel verkopen?2019-06-22T12:48:53+02:00

MARKETING Wie is jullie doelgroep?

2019-06-21T13:12:29+02:00

Onze klanten zijn echt heel leuk. Ze zijn allemaal creatief (of kunnen dat heel erg waarderen!), 99% is vrouw, de meesten hebben één of meerdere kids rondhobbelen en ze hebben een baan. Hun man werkt ook en samen  hebben ze het financieel behoorlijk goed voor elkaar. Ze is niet op zoek naar goedkope producten, maar juist naar originele en unieke producten voor zichzelf of om kado te geven.

MARKETING Wie is jullie doelgroep?2019-06-21T13:12:29+02:00

VERZENDING Wat zit er in de basiskit verzendmateriaal?

2019-06-22T12:43:31+02:00

We willen dat alle bestellingen worden verstuurd in een eenduidige Liefs stijl. Je ontvangt een starterspakket: rood inpakpapier bruin touw bruine labels Hier mee kun je bestellingen als kadootjes verspreiden. Wij verstrekken geen verzenddozen, maar stimuleren het om doosjes (supermarkt, schoenendozen of iets ander leuks) te recyclen. Uiteraard mag je je eigen draai aan het inpakken van de pakketjes geven. We bieden via de webshop ook ander inpakmateriaal aan wat je tegen een gereduceerd tarief kunt inkopen.  

VERZENDING Wat zit er in de basiskit verzendmateriaal?2019-06-22T12:43:31+02:00

KLACHTEN Hoe gaan we om met klachten en retouren?

2019-06-22T13:01:02+02:00

Ons klachten / retouren percentage is echt heel laag. We hebben hart voor onze klanten en doen ons best ze vol aandacht te helpen. Mocht er toch iets mis gaan doen we ons uiterste best dit op te lossen. Jij bent zelf verantwoordelijk problemen zo goed mogelijk op te lossen die van toepassing zijn op je bestellingen. Ook voor eventuele (kosten van) retouren / klachtafhandeling van je producten. Indien wij je kunnen helpen / adviseren horen we het natuurlijk graag!

KLACHTEN Hoe gaan we om met klachten en retouren?2019-06-22T13:01:02+02:00

Titel

Ga naar de bovenkant