Als ondernemer run je (deels) vanuit de LiefsFabriek je eigen bedrijf. Zo worden jouw spullen verkocht (ook als je er zelf niet bent) en dient het als perfecte showroom, waar je met je klanten of verkooppunten af kunt spreken om de koop te sluiten.

  • De winkel wordt gedraaid op basis van commissie. Deze bedraagt 10% per verkoop als als je ook een werkplek bij ons huurt. Je krijgt dus 90% van de verkoopprijs uitgekeerd.
  • Indien je alleen je producten bij ons wilt verkopen rekenen wij hiervoor 35 euro excl btw per maand + 15% commissie per product.
  • Voor het eerste half jaar gelden geen restricties voor het aantal producten voor de LiefsFabriekers, mits het een mooie verzorgde winkel is / blijft waar elke ondernemer goed tot zijn recht komt. We willen het eerste half jaar ervaren of dit zonder problemen verloopt en hopelijk kunnen we daarna gewoon dezelfde koers varen. Dat is wel onze wens.
  • De definitieve openingstijden volgen zo spoedig mogelijk. We streven er naar 6 dagen in de week open te zijn.
  • Na een training, workshop of iets anders leuks mag je uiteraard een privé winkelmomentje aanbieden.
  • De winkel wordt door één persoon  (nieuwe producten aanvullen, wisseling van etalages / stylinghoekjes, inkoop van winkel materiaal, zorgen voor bezetting, …).
  • Naast de unieke producten van de ondernemers komt er ook een LiefsFabriek Basiscollectie. Denk aan mooie papieren, decoratie (slingers, pompoms, lantaarns), … Met deze collectie kunnen we een groot deel van de kosten dragen en kan de commissie voor de ondernemers zo laag mogelijk blijven. De verkoop van deze BasisCollectie komt 100% ten goede aan de LiefsFabriek.
  • Voor de winkel vinden wij het belangrijk een eenduidige uitstraling te houden. We zorgen voor mooi inpakmateriaal, prijskaartjes, actiemateriaal, … Alle producten krijgen labels met de tekst Liefs + (Bedrijfs)naam / jouw logo en de prijs.
  • We maken gebruik van een ConceptKassa. Met dit kassasysteem kan elke ondernemer zelf zijn producten en prijs invullen. Vervolgens print je de prijskaartjes, deze plak je op het label, bevestig je deze en geef je je producten af in de winkel of stuur ze naar ons toe.
  • Een keer per week worden alle nieuwe producten in de winkel toegevoegd. Het is dus niet de bedoeling dat iedereen zijn eigen producten in de winkel gaat zetten. Als je specifieke wensen hebt waar het het beste tot zijn recht komt, geef dit natuurlijk gewoon aan.
  • Uitbetaling van jouw verkopen is elke 1e van de maand.