Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen 2017-08-16T07:34:20+00:00

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag die hier niet bij staat? Mail of app ons even >

Wat is jullie levertijd?

De meeste van onze producten worden op maat gemaakt, daarom vind je per product de maximale levertijd vermeld. Spoed? Neem contact met ons op dan gaan we heel erg ons best voor je doen!

Wat zijn de verzendkosten?

De meeste producten worden verzonden met de brievenbuspost via PostNL
Verzend- en afhandelingskosten binnen Nederland €3,95
Verzend- en afhandelingskosten buiten Nederland (Europa en Wereld) €7,50

Hoe kan ik betalen?

Betaling is mogelijk via iDeal, PayPal, creditcard, vooraf overmaken & MisterCash (België). De bestelling wordt in behandeling genomen zodra de betaling is ontvangen.

Niet tevreden of ruilen?

Zonder opgave van reden kun je je aankoop binnen 14 dagen retour sturen. Na ontvangst zullen wij het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten. Mocht er echter iets zijn wat wij kunnen verbeteren horen wij dat natuurlijk graag!
♡ Meld je retourzending vooraf aan via hallo@liefslabel.nl o.v.v. je ordernummer. Je ontvangt van hier een bevestiging op terug.
♡ Stuur het artikel wat je niet bevalt, onbeschadigd, verpakt in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd naar het volgende adres:
LiefsLabel 
tav Anne Zegwaard
 Pinksterbloem 11 
2391 EN Hazerswoude-Dorp
♡ Vermeld op je retourzending duidelijk je ordernummer en stuur deze binnen 14 dagen na ontvangstdatum retour.
♡ Kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed. Na verwerking van je retourzending ontvang je een creditnota en wordt het bedrag binnen 30 werkdagen teruggestort. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt of  beschadigd aankomen kunnen wij helaas niet crediteren. Retouren die niet eerst gemeld zijn bij ons en waar je vervolgens een bevestiging van ontvangt, kunnen wij niet in behandeling nemen en worden niet gecrediteerd.

Producten die speciaal voor jou worden gemaakt kunnen alleen onder kwaliteitsgarantie worden terug gestuurd. Sommige producten, zoals onze LiefsSlinger, wordt speciaal voor jou gemaakt. Wanneer je akkoord geeft op je digitale proef kun je je slinger niet retourneren wanneer je achteraf toch liever een ander kleurtje wilt… Als er echter een productiefout gemaakt is, krijg je natuurlijk een nieuwe versie. We controleren alle bestellingen, maar helaas zien wij ook wel eens iets over het hoofd. Vertel het ons dus als je niet tevreden bent en we lossen het snel mogelijk voor je op.

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?

Natuurlijk! Als het om een slinger gaat kun je hier makkelijk letters, tekens, knijpers of een miniversie bijbestellen. Kies bij het doorvoeren voor deze bestelling voor Afhalen Leiden / Hazerswoude-Dorp. Je hoeft natuurlijk geen dubbele verzendkosten te betalen.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja hoor, geen probleem. Bij het doorvoeren van je bestelling kun je ook een andere naam en bezorgadres opgeven. Wij kunnen zelfs een handgeschreven kaartje toevoegen bij je bestelling!

Ik heb een bestelling geplaatst maar de betaling is mislukt. Wat nu?

Als je een account hebt aangemaakt kun je inloggen en bij ‘bestellingen’ alsnog opnieuw/anders betalen. Je kunt eventueel ook de bestelling opnieuw plaatsen. Je hoeft niet bang te zijn voor dubbele levering, want wij leveren uitsluitend betaalde bestellingen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat kan, maar doe het zo snel mogelijk! Om je bestelling te annuleren stuur je een mailtje naar hallo@liefslabel.nl of bel Bren 06 28 64 62 47

Ik wil met jullie samenwerken, kan dat?

LiefsLabel is naast webshop ook groothandel en werkt graag samen met creatieve toppertjes: weddingplanners, eventmanagers, stylisten en fotografen. Er zijn verschillende mogelijkheden die we graag met je delen. Mocht je interesse hebben voor jouw bedrijf, neem contact met ons op! We willen heel graag kennismaken.

×

Zo ziet het er dus uit (maak gerust nog een beetje mooier) :

...als je dit voor me koopt nóg meer!

TUURLIJK LIEFJE

Opties & Instellingen